Detta är Linköpings kammarmusikförening!

Det börjar bli sent på spelåret 2023/2024, men än finns det lite kvar!

Så här mot slutet av säsongen kan det vara värt med en titt i backspegeln för att få perspektiv på vad en typisk säsong kan bjuda på: Tolv (ja tolv!) konserter med kammarmusik för alltifrån 6-åringar till 100-åringar!

Säsongen 2023/2024

Kommande säsong blir inte mindre rik på upplevelser. Vi har fullt med spännande uppslag i planeringen av den, men mer om det kommer lite senare.

Vad som däremot finns att presentera just nu är ju i första hand kommande konsert i TonArt-serien som är 5 maj, där vi får träffa inga mindre än Johanna Rudström och David Huang i ett framträdande de kallar Svenska romanser.

Men en sak till!

Ett smakprov från 24 mars

Alla ni som redan är medlemmar i Linköpings kammarmusikförening, och ni som skyndar er att bli medlemmar, ni kan se inspelningar från säsongens redan spelade konserter i den här webbportalen. Och ni som väljer att gå in som nya medlemmar redan nu får tillgång till de inspelningarna och blir dessutom medlemmar även för kommande säsong. Och är man medlem i Linköpings kammarmusikförening så har man drygt 25% rabatt på konsertbiljetterna i vår huvudserie TonArt. Allt det där och lite till förklaras under menyvalet Bli medlem.

Alltså – medlem eller inte medlem – hjärtligt välkommen till våra konserter och all vår verksamhet!