Medlem i Linköpings kammarmusik-förening

Som medlem i Linköpings kammarmusikförening (LKF) får du

• 60 kr lägre pris på inträdesbiljetter i TonArt-serien

• Tillgång till videoinspelningar av säsongens konserter i TonArt-serien

• Medlemsbrev hemskickat till dig med mejl eller post

Vill du bli medlem nu?

Betala då medlemsavgiften och lämna dina medlemsuppgifter, så registrerar vi dig som medlem med omedelbar verkan. Blir du ny medlem under våren så har du betalat även för kommande säsongs medlemskap.

Med årligt medlemskap betalar du medlemskap för en säsong (hösttermin & vårtermin). Du förnyar ditt medlemskap under höstterminen varje år - vi påminner dig! Alternativt kan du köpa ständigt medlemskap och på så sätt bli medlem tillsvidare genom en engångsavgift.

Hur gör jag och vad kostar det?

Medlemsavgiften betalar du till Plusgirokonto 23 49 80-1, LKF. Ange alltid namn, adress samt e-post och/eller mobilnummer.

Du kan även betala din medlemsavgift i kassan vid våra konserter och då noterar vi dessa uppgifter om dig.

• Årsavgift för vuxen är 200 kr. Ytterligare medlem på samma adress betalar 160 kr.

• Årsavgift för ungdom (under 25 år) och studerande är 60 kr.

• För Ständig medlem är engångsavgiften 900 kr.

Välkommen som medlem!

För önskemål, synpunkter och ytterligare information, klicka på Hem och fyll i ditt meddelande i formuläret längst ner, eller skriv ett mejl till linkopingkammarmusik@gmail.com