Lördag 9 november på Stadsmissionens Café

14 oktober

För ovanlighetens skull kan man få höra en hel saxofonkvartett till sitt fika! (förra gången vi hade en saxofonkvartett i konsertserien så blev de faktiskt fem – DET är en ovanlig kvartett!)

Lördagen 9 november blir alltså nästa spelning i CaféTon. Gå dit i tid till kl. 14, njut av gott fika och häftig kammarmusik!

Klockan 14.00 andra lördagen i månaden på Stadsmissionens café serverar vi musik 2×20 minuter och du kan köpa dig en god fika att njuta till under musiken. Vi återkommer i förväg med vilka som kommer att spela, så håll utkik här eller på föreningens sociala medier på Facebook och Instagram. Väl mött!

CaféTon är en konsertserie där du kan uppleva kammarmusik under lättsamma former i kafémiljö en gång i månaden under säsong. Musiker och innehåll bestäms kort i förväg och annonseras därför endast i våra digitala kanaler – här, samt på vår Facebook och Instagram. Ofta framträder lokala musiker från Linköping med omnejd. Alltid fritt inträde!